جراحی بینی طبیعی + بینی نچرال استتیک

جراحی بینی طبیعی به رفع ایرادها و نقایص موجود در بینی افرادی کمک می کند که به درخواست آن ها به طور طبیعی انجام می شود و از ایجاد قوس و نوک بینی سربالا اجتناب می شود. زیباجویان در این پروسیجر خواهان نتیجه بینی با نیمرخ صاف یا قوس بسیار کم  و در مقابل ایجاد زیبایی در طول ، ارتفاع و حجم کلی بینی می باشند و چهره طبیعی داوطلب حفظ شود. بیمار طی جراحی بینی در ارومیه به فرم طبیعی پس از سپری کردن دوره نقاهت و رفع تورم و کبودی کمتری نسبت به مدل فانتزی می تواند از یک نتیجه زیبا و بی نقص بهره مند شود. اگر جز آن دسته از اشخاصی هستید که نمی خواهید اطرافیان متوجه تغییر و انجام رینوپلاستی شما شوند ، مطالب مهم این مقاله از دکتر پریدخت اسماعیل زاده را از دست ندهید.

 

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی چیست؟

همان‌ طور که می ‌دانید جراحی بینی بنا به دلایلی هم به شکل زیبایی و هم درمانی انجام می ‌شود. به عنوان نمونه ، اشخاصی که مشکل تنفسی دارند ، بنا به دلایلی درمانی سراغ این پروسیجر رفته و در ساختار بینی خود قصد تغییر زیادی ندارند. در حالی که برخی دیگر از داوطلبان ، قصد انجام جراحی زیبایی بینی با تغییر بیشتر می باشند. در مقابل جراحی بینی عروسکی و یا فانتزی از دیگر انواع جراحی زیبایی بینی است که در واقع هدف از انجام آن ، ایجاد تغییرات گسترده در آناتومی بینی می باشد. همان طور که از اسم این تکنیک نمایان است ، بینی پس از انجام این پروسه ، دارای قوسی شدید می باشد ، به گونه‌ ای که همانند بینی عروسکی کوچک به نظر می رسد. برخلاف سال‌های نخستی که رینوپلاستی فانتزی طرفداران زیادی پیدا کرده بود ، عمل بینی طبیعی اکنون به عنوان پر طرفدارترین تکنیک‌های عمل بینی در نظر گرفته می ‌شود. اما هدف از جراحی بینی طبیعی ، تنها ایجاد تغییری کوچک در بینی و یا حتی حل مشکلی پزشکی است ، بنابراین در این شرایط در ساختار اصلی آن پره‌های بینی دچار تغییر نمی‌ شوند.

جراحی بینی طبیعی بسیار حساس بوده و می بایست توسط  پزشکی انجام شود که در این زمینه از مهارت و دانش علمی کافی برخوردار باشد تا بینی را به شکل طبیعی ، عمل کند. از این رو برای کسب بهترین نتیجه ، همه به دنبال بهترین جراح بینی طبیعی هستند. اگر متقاضی به دنبال دکتر حاذق نرود ، از نتیجه مطلوبی برخوردار نمی شود. نتیجه عمل بینی طبیعی باید به‌ گونه‌ ای باشد که در صورتی که شخصی بینی بیمار را مشاهده کرد ،  متوجه اقدام او به جراحی بینی نشود.

کاندیداهای مناسب و نامناسب جراحی بینی طبیعی

رینوپلاستی در واقع می تواند جراحی مفید و یا در عین حال مضر باشد که تصمیم گیری در خصوص انجام یا عدم انجام آن به نیازها و اهداف فردی بستگی دارد. انجام رینوپلاستی طبیعی ، در واقع تصمیمی بزرگ ، شخصی و در بعضی مواقع ضروری است که در طی جلسه مشاوره ، شخص علاوه بر جراحی بینی ، از خطرات و روند بهبودی آن نیز باید به طور کامل مطلع شود. با توجه به ریسک ها و عوارض جانبی عمل بینی ، داوطلبانی که از هیچ گونه بیماری پزشکی برخوردار نیستند ، کاندیدای مناسبی برای این پروسیجر می باشند اما بیمارانی که مبتلا به دیابت ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی ، بیماری ریوی ، اختلالات خونریزی ، مادران باردار ، بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی هستند و غیره نباید جراحی بینی طبیعی انجام دهند. به غیر از مواردی که ذکر کردیم ، اشخاصی که از نتیجه عمل ، انتظارات غیر منطقی دارند نیز جز کسانی هستند که پزشکان رینوپلاستی طبیعی این افراد را انجام نمی دهند.

بهترین جراح بینی طبیعی در ارومیه

یک جراح بینی ماهر و با تجربه با کسب مهارت ها و تجربه بالای عمل ، بهترین نتیجه را برای بیمار خلق می کند. در واقع هدف اصلی عمل بینی طبیعی برطرف شدن نقص های موجود در این عضو از صورت است. به عنوان مثال در صورتی که بینی فردی شامل قوز باشد ، با این پروسیجر رفع می گردد و رفع افتادگی های بینی به شکلی مناسب باید صورت گیرد. در این رینوپلاستی ، بینی به هیچ وجه بیش از اندازه کوچک نشده و نوک آن تا حد متعادلی بالا می رود. اشخاص با انجام جراحی بینی طبیعی سعی در رفع انحراف بینی و مشکلات تنفسی دارند و اگر پزشک مربوطه از تبحر بالایی برخوردار نباشد ممکن است بینی را بیش از حد کوچک کند و یا مشکلات آن را برطرف ننماید.

مهم ‌ترین مواردی که در عمل بینی طبیعی باید رعایت شوند

برای اینکه جراحی بینی طبیعی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد ، بعضی از موارد می بایست به خوبی توسط جراح بینی خوب در ارومیه رعایت شوند که عبارتند از :

تقارن و طبیعی بودن پره‌ های بینی :

با توجه به اینکه پره‌های بینی در رینوپلاستی به صورت فانتزی ، دچار تغییرات بسیاری می شود ، اما در روش طبیعی ، اینگونه نیست و دکتر پری دخت اسماعیل زاده با انجام بهترین جراحی بینی طبیعی در ارومیه ، طوری به کوچک کردن تقارن پره های بینی می پردازد که حالت طبیعی آن ها حفظ شود.  از این رو این نکته مهم را در نظر بگیرید که در جلسه مشاوره حتما به متخصص بگویید که قصد عمل بینی طبیعی دارید.

اندازه سوراخ‌ های بینی :

اندازه حفره ‌های بینی از دیگر مواردی است که تنها طی جراحی بینی فانتزی تغییر زیادی می‌ کند و تغییر آن در جراحی بینی طبیعی باید طوری انجام شود که از حالت طبیعی خود خارج نشود.

سایز بینی طبیعی :

در جراحی بینی طبیعی تقارن و هماهنگی میان اجزای دیگر صورت نباید از بین برود بنابراین به گونه ای باید به رفع ایرادات ظاهری و عملکردی بینی پرداخت که از حالت طبیعی خارج نشود. به عبارت دیگر سطح بینی در این فرایند زیبایی نه تنها قوس‌ دار نشده بلکه تا حد امکان صاف باشد.

قوز پشت بینی :

یکی از دلایل مهم انجام این فرایند زیبایی وجود قوز در پشت بینی و رفع آن توسط دکتر جراحی بینی طبیعی در ارومیه می باشد. خوشبختانه در این عمل ، پل بینی به جای اینکه قوس ‌دار یا سرسره‌ای شود ، با از بین رفتن کامل قوز ، صاف می ‌شود.

 مزایای انجام جراحی بینی طبیعی

  • شکل دهی به غضروف در موقعیتی آناتومیک طبیعی
  • حفظ غضروف کافی برای جلوگیری از عدم تقارن سوراخ بینی
  • اجتناب از کشیدن بیش ‎ازحد حفره های بینی به بالا
  • جلوگیری از نوک تیز شدن بینی توسط گرافت‎های نوک بینی
  • عدم تغییر زیاد در فرورفتگی‎ کناره‎های بینی
  • ماندگاری و پایداری بالای اثرات فرم بینی طبیعی به‎ جهت دستکاری اندک
  • عدم بروز مشکل در روند تنفس و راه‎های هوایی
  • ریکاوری سریع ساختار داخلی بینی برای جلوگیری از ماندگاری و رشد غیرطبیعی بافت اسکار یا جای زخم
  • ایجاد بینی مناسب با اجزای دیگر صورت
  • به‎ حداقل رسیدن شانس عمل بینی مجدد برای هر داوطلب در ارومیه

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها