جراحی بینی نیمه فانتزی + نمونه کارهای شگفت انگیر

با توجه به اینکه جراحی بینی امروزه یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی می باشد ، در واقع باید گفت خانم ها به طور رایج این پروسیجر را به خود اختصاص داده اند. اگر ما را در این مقاله دنبال می کنید حتما یکی از داوطلبان جراحی بینی نیمه فانتزی می باشید که از ظاهر بینی خود رضایت ندارید و به دنبال تغییری زیبا در چهره تان می باشید. پس با ما باشید تا شما را با تمام ویژگی های این پروسیجر ، تکنیک جراحی ، مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی نیمه فانتزی و غیره ، طبق فرمایشات خانم دکتر پریدخت اسماعیل زاده از ارومیه آشنا کنیم.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

انواع فرم های بینی از نظر بهترین جراح بینی

قبل از هر چیز بهتر است با انواع فرم های جراحی بینی آشنا شوید تا نسبت به نوع گوشتی یا استخوانی بودن بینی تان تصمیم مناسب تری اتخاذ کنید.

فرم طبیعی : این نوع جراحی مناسب اشخاصی می باشد که خواستار تغییرات زیادی در بینی خود نبوده و بیشتر درصدد رفع ایرادات موجود در بینی ، همچون حذف قوز بینی هستند. بینی در این پروسیجر، از هیچ گونه قوسی برخوردار نیست و زاویه نوک بینی تا لب بالا در این نوع جراحی در حدود 90 تا 100 درجه می باشد.

فرم  فانتزی : در نوع فانتزی ، فاصله میان لب بالا تا نوک بینی از فرم طبیعی بیشتر می باشد و در جراحی بینی فانتزی قوسی بسیار غیر طبیعی در ناحیه پل بینی ایجاد می شود. در واقع باید گفت که رینوپلاستی فانتزی برای داوطلبانی که از بینی های استخوانی برخوردارند بسیار مناسب است و این افراد بهترین گزینه برای انجام بینی فانتزی می باشند.

فرم نیمه فانتزی : بینی نیمه فانتزی ، میان طبیعی و فانتزی می باشد. افرادی که نمی خواهند بینی طبیعی ، صاف ، فانتزی و عروسکی داشته باشند ، انتخاب عمل بینی نیمه فانتزی برای آن ها بهترین گزینه است. در این پروسیجر ، نوک بینی کمی سر بالا و دارای قوسی ناچیز می باشد که در روی پل بینی قرار دارد. این نوع جراحی بیشتر مناسب اشخاصی است که دارای بینی استخوانی هستند. مراجعه کنندگانی که بینی های گوشتی دارند به دلیل اینکه در این نوع بینی پوست بسیار ضخیم است ، هنر جراح قابل روئیت نیست. همچنین انتخاب بهترین جراح بینی در ارومیه با تجربه ای بالا در یک نتیجه مطلوب بسیار تاثیر گذار می باشد.

مدل بینی نیمه فانتزی مناسب چه صورت هایی است؟

بینی نیمه فانتزی بسیار محبوب می باشد. این مدل با ویژگی های خاص خود نتیجه ای مناسب در اشخاصی دارد که بینی آنها استخوانی بوده و دارای چارچوب غضروفی قوی و پوستی نازک می باشند. به علاوه این مدل برای افرادی با بینی بزرگ و سایر بخش های ظریف صورت پیشنهاد خوبی است. با توجه به اینکه در بینی نیمه فانتزی اندازه بینی به میزان غیر طبیعی کوچک می شود ، افراد صورت پهن با سایر اجزای بزرگ صورت ، گزینه خوبی محسوب نمی شوند.

چه کسانی برای عمل بینی نیمه فانتزی مناسب نیستند؟

  • اشخاصی که انتظارات غیر منطقی و غیرواقع بینانه از عمل زیبایی بینی دارند و به عارضه های اختلال روانی دچارند.
  • داوطلبانی که پوست و غضروف بینی آنها ضعیف بوده و از نظر آناتومی تکامل نیافته
  • افرادی که به اصرار فرد دیگری قصد جراحی بینی نیمه فانتزی را می گیرند.
  • کسانی که با ارائه عکس ، از  دکتر اسماعیل زاده می خواهند که بینی آن ها را مشابه بازیگر یا یک فردی دیگر کند.

تفاوت جراحی بینی نیمه فانتزی و فانتزی

شاید زمانی که نمونه کارهای پزشک خود را بررسی می کنید ، متوجه نشوید که بینی داوطلب به چه فرمی جراحی شده است و یا اینکه تفاوتی میان عمل بینی نیمه فانتزی و فانتزی وجود نداشته باشد و تصور کنید هر دو بینی ها مشابه یک دیگر است. در صورتی که این گونه نیست و بینی به فرم نیمه عروسکی تفاوت بسیاری با عروسکی دارد. در رینوپلاستی فانتزی یا باربی ، نوک بینی بیش از حد طبیعی به بالا هدایت می شود به شکلی که بین لب بالا و نوک بینی زاویه 105 درجه ایجاد می شود. این زاویه اما در جراحی بینی طبیعی و نیمه عروسکی کمتر می باشد. همچنین در مدل فانتزی ، جراح سعی دارد سایز بینی را تا حد استاندارد و مناسب با چهره فرد کوچک کرده و انحنای زیبایی را در پل بینی آن ایجاد کند. در رینوپلاستی نیمه عروسکی نیز سایز بینی ، تغییری بسیار جزئی با حالتی زیبا و جذاب ایجاد می شود. متقاضیان در جراحی بینی نیمه فانتزی می بایست بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در ارومیه را انتخاب کنند تا بتواند به خوبی ویژگی های دو مدل فانتزی و همچنین طبیعی را ترکیب نماید ، به گونه ای که بینی حالتی جذاب و زیبا داشته باشد. در این مدل سایز بینی با دیگر اجزای صورت هماهنگ شده و نوک بینی از حد معمول بالاتر و قوس آن بلند تر می شود.

در مدل نیمه فانتزی ، بینی داوطلب از مدل طبیعی کوچک تر و از فرم فانتزی کمی بزرگ تر می شود. قوس و انحنای موجود در نتیجه جراحی بینی نیمه فانتزی موجب می شود بینی بیمار نسبت به مدل فانتزی از خمیدگی کمتری برخوردار شود.

جلسه مشاوره جراحی بینی نیمه فانتزی

برای انجام بهترین جراحی بینی نیمه فانتزی در ارومیه طی جلسه مشاوره ، بینی مراجعه کننده را با دقت معاینه ، و اختلالات عملکردی و تنفسی شناسایی می شود. از این رو با آنالیز ضخامت پوست و غضروف بینی می تواند بهترین گزینه را تجویز کند. بیمار در این جلسه موظف است  سابقه هرگونه بیماری ، جراحی های قبل ، حساسیت دارویی و مصرف داروهای فعلی ، مکمل های گیاهی ، الکل ، دخانیات و غیره را به متخصص انتخابی خود اطلاع دهد. پزشک نیز با توجه به این اطلاعات ، صلاحیت فرد را به جهت جراحی بررسی می کند.

اقدامات قبل از جراحی بینی نیمه فانتزی

  • در صورتی که سابقه بیماری خاص یا حساسیت دارویی دارید ، حتما آن را با جراح در میان بگذارید.
  • در جلسه مشاوره ، انتظارات و هدف خود را که در خصوص جراحی بینی نیمه فانتزی دارید با دکتر پریدخت اسماعیل زاده در میان بگذارید.
  •  24 ساعت پیش از رینوپلاستی نیمه فانتزی و همچنین بیشتر از روز های قبل  ،از مایعات استفاده کنید.
  • به مدت 8 ساعت قبل از جراحی ، از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید ، زیرا معده حین جراحی باید خالی باشد.
  • آزمایشات تجویزی پزشک را انجام دهید و در اختیار ایشان قرار دهید.
  • حداقل ، دو هفته پیش از انجام این فرایند زیبایی از مصرف دارو هایی همچون آسپرین و پروفن اجتناب کنید. زیرا در این صورت احتمال خون ریزی با رقیق شدن خون ، افزایش می یابد.
  • از آنجایی که استعمال دخانیات موجب اختلال در اکسیژن رسانی خون می شود ، دو هفته پیش از آن ، از جراحی بینی نیمه فانتزی خودداری کنید.
  • شب قبل از جراحی استحمام کنید زیرا تا چند روز پس از جراحی بینی نیمه فانتزی و طبق توصیه دکتر پریدخت اسماعیل زاده در ارومیه ، قادر به حمام رفتن نیستید.
  • در روز رینوپلاستی نیمه فانتزی با یک همراه در کلینیک یا بیمارستان حضور داشته باشید.
  • خانم ها بدون آرایش و لاک و آقایان بدون ریش و سبیل ، هر دوی آن ها بدون اکسسوری در روز موعود مراجعه کنند.
  • 1 ساعت پیش از زمان تعیین شده در محل حضور داشته باشید.
  • روز عمل بینی نیمه فانتزی از لباس دکمه دار و گشاد استفاده کنید تا در زمان تعویض به مشکل دچار نشوید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها