هزینه جراحی بینی در ارومیه

با توجه به اینکه بینی عضوی است که از بارزترین اجزای صورت می باشد تاثیر بسزایی در ظاهر افراد می گذارد و هر گونه ایراد و نقص در آن نه تنها می تواند در رفع مشکلات ظاهری ، بلکه در ایرادات عملکردی نیز همچون تنفس متقاضی حائز اهمیت باشد. مراجعه کنندگانی که از فرم بینی خود رضایت ندارند ، به طوری که از مشکلات مادرزادی رنج می برند یا با آسیب های وارده به بینی ، دچار انحراف و شکستگی شده اند ، می توانند از مزایای جراحی بینی بهره مند شوند. یکی از جمله سوالات رایجی که مراجعه کنندگان طی جلسه مشاوره مطرح می کنند ، هزینه جراحی بینی است که مسلما موضوع بسیار مهمی می باشد. برای دانستن تمام نکات مورد نیاز از برآورد هزینه عمل بینی خانم دکتر پریدخت اسماعیل زاده در ارومیه ما را تا پایان این مطالب همراهی کنید.

 

هزینه جراحی بینی

 

هدف از جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی از جمله جراحی های زیبایی است که با هدف بهبود و تغییر در فرم و همچنین ظاهر بینی ، رفع مشکلات تنفسی ، برطرف شدن ناهنجاری های مادرزادی و یا آسیب های وارده صورت می گیرد. هر ساله نیز بر تعداد اشخاصی که خواهان انجام این تکنیک زیبایی هستند ، افزوده می شود. با توجه به اینکه بینی ، عضو بسیار حساسی است ، هر گونه تغییرات جزئی در فرم و ظاهر بینی ، زیبایی قابل توجهی را در افراد ایجاد می کند که بسیار مهم است. برای رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب از این شیوه زیبایی حتما می بایست توسط متخصص باتجربه و ماهر انجام شود. اغلب در کنار انتخاب بهترین دکتر بینی ارومیه ، بحث هزینه عمل بینی و در برخی موارد درمانی ، نیز برای داوطلبان مهم است ، البته این نکته مهم را باید در نظر بگیرید که انجام عمل بینی با صرف هزینه های پایین ، عواقبی را به دنبال دارد و در برخی موارد ، بینی مجدد نیاز به ترمیم پیدا می کند تا مشکلات حاصل از جراحی بینی اولیه برطرف شود و همین مورد هزینه های اضافی را در بر خواهد داشت. توصیه اکید ما بر این است ، در صورتی که تصمیم به رینوپلاستی دارید ، تمرکز خود را بیشتر در انتخاب جراح متبحر و ماهر قرار دهید تا هزینه جراحی بینی.

هزینه عمل بینی چگونه تعیین می شود؟

اشخاصی که قصد انجام این پروسه زیبایی در ظاهر بینی را دارند ، ابتدا می بایست در جلسات ویزیت شرکت کنند تا پزشک به ارزیابی و بررسی دقیق ساختار و ظاهر بینی بپردازد و نسبت به ایرادات موجود ، نوع عمل مناسب برای جراحی زیبایی بینی را تشخیص دهد. شرکت در جلسات مشاوره ، فرصت خوبی است تا بیمار علاوه بر کسب اطلاعات روند رینوپلاستی و نتایج حاصل از آن ، از هزینه نهایی نیز مطلع شود. طی مراجعه بیمار به دکتر اسماعیل زاده در ارومیه ، هزینه جراحی بینی طبق موارد زیر تعیین می شود که شامل :

آزمایشات پیش از عمل زیبایی بینی

متقاضیان اغلب پیش از انجام این تکنیک زیبایی ، تست هایی را که بهترین دکتر زیبایی ارومیه تجویز کرده ، انجام می دهند تا نه تنها سلامت عمومی ، بلکه ساختار داخلی بینی نیز به طور دقیق ارزیابی شود و در صورت وجود مشکلات تنفسی یا شکستگی در استخوان بینی مشخص گردد. از جمله این آزمایش ها ، عکس برداری ، سی تی اسکن و تست خون نیز می باشد که در صورت نیاز هر کدام مبالغ جداگانه ای خواهند داشت. اگر هدف از رینوپلاستی درمانی باشد ، بیمه پرداخت این هزینه ها را تقبل خواهد کرد.

دستمزد جراح

عمده هزینه عمل زیبایی بینی به تجربه و تخصص پزشک بستگی دارد و در واقع ، جراحانی که با تجربه ترند ، هزینه بیشتری کسب می کنند. به همین جهت ، هنگامی که تصمیم به جراحی زیبایی بینی می گیرید ، با انتخاب متخصصی که مبلغ پایین تری اخذ می کند ، احتیاط بیشتری داشته باشید ، چرا که بینی قسمتی از چهره شماست که پنهان نمی شود و تغییرات اعمال شده در آن باید به شکلی باشند که شامل نتایح زیبا و جذاب شود. از جمله موارد مهم دستمزد جراحی بینی که باید مدنظر داشته باشید این است که اغلب هزینه جراح برای عمل ترمیمی بینی ، بیش از هزینه جراحی بینی ابتدایی است ، به این دلیل که در رینوپلاستی ترمیمی ، مشکلات باقی مانده از جراحی اولیه همچون زیبایی ، عملکردی و یا هر دو رفع خواهند شد.

هزینه بیهوشی

اکثر جراحی های زیبایی بینی تحت بیهوشی عمومی صورت می گیرد تا فرد حین جراحی ، خواب باشد و چیزی را احساس نکند. در صورتی که داوطلب امکان بیهوشی نداشته باشد ، دکتر اسماعیل زاده در ارومیه با بی حسی موضعی برای انجام این متد کمک می گیرد. حفظ ایمنی افراد و انجام جراحی بدون هیچ گونه حاشیه ای ، از اولویت مهم تیم بیهوشی می باشد. به همین جهت ، قسمتی از هزینه عمل زیبایی بینی ، به متخصص بیهوشی تعلق خواهد گرفت.

هزینه اتاق عمل و تجهیزات

جراحی زیبایی بینی باید در مراکز جراحی مانند کلینیک های پزشکی و یا در بیمارستانی که از تجهیزات و ابزارهای استاندارد و مدرن  برخوردارند صورت گیرد. بخشی از این مبلغ نیز می تواند به کارکنان و دستیارانی تعلق گیرد که در اتاق عمل به موفقیت آمیز بودن نتایج این پروسیجر کمک شایانی کند.

تجربه جراح

با توجه به سابقه کاری ، تجربه و مهارت جراح ، هزینه ها متفاوت می باشند زیرا پزشکی که چندین سال جراحی زیبایی بینی انجام داده است با چالش های حین عمل آشنایی کامل داشته و این امر سبب می شود تا هزینه بیشتری دریافت کنند.

نوع بینی

نوع بینی مراجعه کننده و میزان تغییرات آن نیزسهم بسزایی در تعیین قیمت جراحی بینی دارد. اشخاصی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند اغلب می بایست هزینه بیشتری برای جراحی زیبایی بینی پرداخت کنند و هزینه جراحی بینی استخوانی عموما کمتر است. همچنین جراحی ترمیمی بینی اگر توسط متخصص دیگری غیر از جراح اول انجام شود عمولا مبلغ بیشتری از عمل ابتدایی دارد.

منطقه جغرافیایی

هزینه جراحی بینی نیز همانند خدمات دیگر ، با توجه به منطقه جغرافیایی مختلف ، متفاوت است.

هزینه عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی زمانی صورت می گیرد که شخص از نتایج جراحی ابتدایی رضایت نداشته باشد ، یا مشکلات ساختاری در این عضو همانند ایرادات تنفسی و یا انحراف موجود در تیغه میانی از بین نرفته باشد و متقاضی با علائمی همچون گرفتگی بینی روبرو باشد. از آن جایی که این تکنیک زیبایی می تواند با پیوند غضروف قسمت های دیگر بدن همانند لاله گوش ، دنده و یا برداشتن پره های بینی همراه باشد ، حساس ، سخت و پیچیده تر از رینوپلاستی اولیه است که نیاز به زمان و تخصص بیشتری دارد. با توجه به موارد ذکر شده ، هزینه این شیوه ترمیمی نیز افزایش خواهد یافت.

آیا عمل بینی ارزان ارزشش را دارد؟

با توجه به اینکه عمل بینی با قیمت بسیار پایین تر از قیمت متعارف نیز ممکن است انجام شود اما در واقع لازم است بدانید که این فرایند توسط چه جراحانی انجام می شود؟ هزینه عمل بینی پایین عوامل مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آن ها این است که پزشک تجربه بالایی ندارد و به تازگی شروع به جراحی بینی کرده است و نکته قابل توجه آن ، مواجهه نبودن این دکترها با چالش های حین عمل ، به دلیل تجربه کم جراحی می باشد ، لذا انجام رینوپلاستی نزد آن ها می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها